Opšti podaci o kursu:

Zahvaljujući Internetu i digitalnim medijima, današnji kupac nikad nije bio bolje informisan i u poziciji je da zahteva više vrednosti za svoj novac. Proces kupovine proizvoda ili usluga počinje pretragom na interentu – kupci traže relevante informacije, upoređuju cene i čitaju utiske i kritike drugih kupaca na društvenim mrežama. Kako bi se približile današnjim kupcima, sve više kompanija ozbiljnjije pristupa svom online nastupu i povećava ulaganja u digitalni marketing. Samim tim je i potražnja za veštinama iz oblasti digitalnog marketinga veća nego ikad.

Da li vas zanima kako trenutno izgledaju kanali digitalnog marketinga? Da li razmišljate o karijeri u digitalnom marektingu i želite da naučite šta ona podrazumeva? Možda ste ‘sam svoj gazda’ i želite da naučite kako da promovišete svoj biznis u digitalnom okruženju.

Ovaj kurs će vas provesti kroz ključne teme digitalnog marketinga. Naučićete ne samo kako stvari funkcionišu u teoriji, već i kako da primenite naučene strategije.

Istražićemo osnovne oblasti digitalnog marketinga, uključujući SEO, marketing na društvenim mrežama, marketing sadržajem i email marketing. Svaka od navedenih oblasti je vrlo opširna, tako da vas ovaj kurs neće učiniti ekspertom u svim oblastima, ali će vas svakako naoružati razumevanjem osnova digitalnog marketinga i naučiti vas koncepte, veštine i alate koji će vam pomoći da uspešno promovišete svoju kompaniju, proizvode ili usluge putem digitalnih kanala.

Naučite kako da povećate posećenost sajta i pospešite konverziju kao i kako da se povežete sa ciljim publikama na društvenim mrežama; ovladajte najboljim praksama za kreiranje, distribuciju i promociju sadržaja i saznajte šta je sve potrebno za kreiranje jedne uspešne email marketing kampanje.


Šta ćete naučiti?

AGENDA

MODUL 1

UVOD U DIGITALNI MARKETING

  • Šta je digitalni marketing i zašto je važan
  • Inbound vs. Outbound marketing
  • Osnove digitalne strategije
  • Definisanje ciljeva
  • Kreiranje persone idealnog kupca i definisanje kupovnog procesa
  • Owned vs. Paid vs. Earned media

MODUL 2

OPTIMIZACIJA SAJTA ZA PRETRAŽIVAČE (SEO)

  • Vaš Website – zašto je važan, kako ga ljudi koriste i pronalaze?
  • Šta je SEO optimizacija
  • SEO strategija i najbolje prakse
  • istraživanje ključnih reči
  • optimizacija sadržaja i web stranica
  • optimizacija sajta za mobilne uređaje

MODUL 3

MARKETING SADRŽAJEM (CONTENT MARKETING)

  • Šta je sadržaj i njegova uloga u digitalnom marketingu
  • Odabir formata i tema za sadržaj
  • Planiranje, kreiranje, distribucija i analiza sadržaja
  • Uloga bloga u content marketingu

MODUL 4

KONVERZIJA POSETILACA SAJTA U KORISNIKE/KUPCE

  • Koraci ka konverziji posetioca u kupca
  • Poziv na akciju (CTA) i najbolje prakse
  • Kako da kreirate uspešne Landing stranice

MODUL 5

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

  • Važnost društvenih mreža za kompanije i primeri različitih primena
  • Kreiranje strategije
  1. Istraživanje ili social monitoring
  2. Postavljanje ciljeva
  3. Koje društvene mreže su najbolje za vaš brend?
  4. Objavljivanje/distribucija sadržaja
  5. Definisanje metrika i analiza rezultata
  • Plaćene vs. organske kampanje

MODUL 6

OSNOVE EMAIL MARKETINGA

  • Email kao ključni element digitalnog marketinga
  • Određivanje publike i segmentacija baze kontakata
  • Anatomija uspešnog mejla
  • Personalizacija, testiranje i analiza rezultata

Ovaj kurs će vam omogućiti da:

  • Razumete ključe discipline digitalnog marketinga i kako one ‘rade’ zajedno
  • Optimizujete sajt za pretraživače, doprete do željene publike i konvertujete posetioce u kupce
  • Koristite društvene mreže i marketing sadržajem kao deo sveobuhvatne makretinške strategije
  • Koristite email kao najefikasniji alat za igradnju i negovanje odnosa sa potencijalnim i postojećim kupcima
  • Koristite analitiku da procenite uspeh svojih digitalnih kampanja i ulaganja.

Kome je kurs namenjen?

Digitalni Marketing je brzo rastuća industrija koja nudi mnoge atraktivne prilike za razvoj karijere.  Ovaj kurs je idealan za:

  • Profesionalce koji se bave tradicionalnim marketingom i PR-om i žele da ostanu relevantni u digitalnom svetu
  • Profesionalce iz domena prodaje koji žele da unaprede svoj prodajni proces
  • Studente marketinga kao i sve one koji žele karijeru u ovoj oblasti kako bi stekli bazična znanja koja su neophodna ulaznica u svet digitalnog marketinga
  • Vlasnike firmi i preduzetnike koji žele da nauče kako da na najefektivniji način promovišu svoj biznis putem digitalnih kanala.

 Preduslovi za pohađanje kursa:

Kako je u pitanju osnovni kurs, prethodno iskustvo u digitalnom marketingu nije neophodno ali može biti od koristi. Poželjno je da ste aktivni korisnik interneta i društvenih mreža.

Srednji nivo znanja engleskog jezika je neophodan za potpuno razumevanje terminologije kao i dodatne literature koja će biti dostupna tokom kursa.


Trajanje i tempo kursa:

20 školskih časova (5 dana po 4 školska časa)

Obuka se izvodi u večernjim terminima posle 17:00h.


Literatura za polaznike:

Obezbedjena skripta predavaca- štampana verzija.


Ispiti i seritifikati:

Nastavni Centar Informatika svim polaznicima izdaje sertifikat o odslušanoj obuci, koji potvrđuje da polaznici vladaju materijom i da u praksi mogu da primene stečena znanja.


Biografija predavača:

Marijana Mrkalj se više od 7 godina bavi digitalnim marketingom, pre svega content marketingom i marketingom na društvenim mrežama, sa fokusom na IT industriju. Karijeru je gradila u dinamičnom okruženju američkih i evropskih IT startapa, a kao konsultant godinama unazad kreira content marketing strategijie i strategije nastupa na društvenim mrežama za brojne kompanije i pojedince različitih profila širom sveta.