Opšti podaci o kursu:
Ovaj sveobuhvatni kurs detaljno istražuje najvažnije aspekte komunikacije između kompanije, medija, investitora, javnosti i ostalih interesnih grupa.
Sinergija komunikacijskih instrumenata i konzistentnost poruke u svim medijumima preduslov su efikasne komunikacije.
Jedan od ključnih elemenata jeste uspostavljanje partnerskog odnosa između predstavnika kompanije i predstavnika medija radi pravovremenog, transparentnog i efikasnog informisanja javnog mnenja.
Od posebnog značaja za komunikaciju su savremeni digitalni mediji čiji se uticaj nepravedno zanemaruje budući da plasiranje informacija na Internetu i društvenim mrežama najčešće ima veći odjek nego u slučaju tradicionalnih medija.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Osnovni elementi uspešne komunikacije
- Izbor efikasnih kanala komunikacije
- Modeli komunikacija i integrisane marketing komunikacije
- Razvoj efektivnih komunikacija: dizajniranje komunikacija i strategija poruke
- Struktura i karakteristike poruke: sredstva, postupci i tehnike kreiranja poruke
- Strateški pristup komunikaciji i odnosima s javnošću
- Građenje i unapređenje odnosa s medijima
- Strategija efikasnog onlajn prisustva
- Uređivanje sajta i optimizacija sadržaja
- Komunikacija i oglašavanje putem Fejsbuka, Twitter-a, Youtube-a, LinkedIn-a i drugih društvenih mreža
- Unapređenje reputacije putem zvaničnog bloga
- Internet pravopis
- Poslovna komunikacija
- Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
- Komunikacija u kriznim situacijama
Način rada: Prezentacija, analiza primera iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen svim zainteresovanim polaznicima koji žele da steknu ili unaprede znanja o razvoju efektivnih komunikacija.
Trajanje i tempo kursa:
Jedan dan (8 sati)
Literatura za polaznike:
Obezbedjena skripta predavaca- štampana verzija.
Ispiti i seritifikati:
Nastavni Centar Informatika svim polaznicima izdaje sertifikat o odslušanoj obuci, koji potvrđuje da polaznici vladaju materijom i da u praksi mogu da primene stečena znanja.
Biografija predavača:
Marija Dišić je završila master studije na Filološkom fakultetu na katedri za engleski jezik i književnost i na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu na smeru za marketing menadžment i odnose s javnošću.Karijeru u oblasti komunikacija je započela u kompaniji Japan Tobacco International u odeljenju za korporativne poslove i komunikaciju, gde se usavršavala u oblasti korporativne komunikacije i brendiranja, interne komunikacije i odnosa sa medijima. Kao menadžer za marketing i komunikacije u ICT Netu, klasteru koji okuplja uspešne srpske kompanije, preduzetnike i naučne i obrazovne institucije u oblasti informacionih tehnologija, radila je na brojnim domaćim i međunarodnim projektima promocije i unapređenja srpskog IT sektora, podsticanja i razvoja inovacija i preduzetništva, kao i na projektima unapređenja obrazovanja u IT-ju.
Edukacijom se bavi preko deset godina i sarađivala je sa brojnim domaćim i međunarodnim kompanijama, kao i sa državnim institucijama i lokalnim samoupravama. Takođe je kao dugogodišnji prevodilac za engleski jezik, učestvovala u brojnim prevodilačkim projektima, među kojima su prevođenje studija Fondacije Tempus i prevod Enciklopedije Britanika za srpsko tržište.
Kao web developer, realizovala je više uspešnih projekata, uključujući portale za lokalnu samoupravu, e-commerce sajtove i sajtove za mala i srednja preduzeća i preduzetnike.