Opšti podaci o kursu:

Razvoj Interneta i onlajn komunikacije je otvorio beskrajno mnogo novih kreativnih mogućnosti za dijalog sa interesnim grupama lokalne zajednice.Prednosti ovakvog načina komunikacije su brzina, dostupnost, transparentnost i mogućnost informisanja velikog broja korisnika uz mogućnost direktog ciljanja odabrane ciljne grupe. Značaj savremenih digitalnih medija se nepravedno zanemaruje budući da plasiranje informacija na Internetu i društvenim mrežama najčešće ima veći odjek nego u slučaju tradicionalnih medija.

Ovim kursom su obuhvaćeni najvažniji elementi onlajn prisustva, uključujući zvanični sajt lokalne samouprave, kao i prisustvo na društvenim mrežama, pisanje bloga, ali i upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama.


Šta ćete naučiti?

Teme kursa:

  • Uređivanje opštinskog sajta i optimizacija sadržaja
  • Kako društvene mreže informišu, edukuju i podstiču promene?
  • Psihologija korisnika na društvenim mrežama
  • Onlajn zajednica kao partner lokalnih institucija
  • Razvoj efektivnih komunikacija: dizajniranje komunikacija i strategija poruke
  • Struktura i karakteristike poruke: sredstva, postupci i tehnike kreiranja poruke
  • Internet pravopis
  • Komunikacija i oglašavanje putem Fejsbuka
  • Efikasno komuniciranje putem Twitter-a
  • Kako promovisati lokalnu zajednicu i njene aktivnosti na YouTube-u?
  • Komunikacija sa poslovnim korisnicima na Linkedin-u
  • Slika govori 1000 reči: promocija aktivnosti na Instagram-u i Pinterest-u
  • Unapređenje reputacije putem zvaničnog bloga
  • Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
  • Komunikacija u kriznim situacijama

Način rada: Prezentacija, analiza primera iz prakse, kreativna radionica


Kome je kurs namenjen?

Ovaj kurs je namenjen predstavnicima opštinskih PR i informativnih službi, rukovodiocima, odbornicima i zaposlenima u lokalnim samoupravama, kao i svim ostalim zainteresovanima koji žele da steknu znanja o mogućnostima efikasnog onlajn prisustva lokalne samouprave.