Opšti podaci o kursu:
Uspostavljanje partnerskog odnosa između predstavnika organizacije i predstavnika medija je dugoročan proces čiji je cilj ostvarivanje konstruktivne saradnje radi pravovremenog, transparentnog i efikasnog informisanja javnog mnenja. Na ovaj način kompanije grade odnos uzajamnog poverenja i razumevanja među svim učesnicima u komunikaciji i aktivno učestvuju u kreiranju okruženja koje afirmiše otvorenost i dijalog.
Adekvatno sprovedena strategija odnosa s medijima doprinosti unapređenju kredibiliteta organizacije i izgradnji pozitivnog imidža u javnosti.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Značaj razvoja saradnje između organizacije i medija
- Kako uspostaviti odnos s medijima?
- Karakteristike i vrste savremenih medija
- Strategija proaktivnih odnosa sa medijima
- Komunikacija na Internetu i društvenim mrežama
- Sredstva za komunikaciju s medijima i taktike plasiranja informacija
- Praktični saveti za efektan medijski nastup
- Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
- Komunikacija u kriznim situacijama
- Kreativna radionica
Način rada: Predavanja, prezentacije, primeri iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen svim zainteresovanim polaznicima koji žele da steknu ili unaprede znanja o građenju i održavanju proaktivnih odnosa s medijima.
Trajanje i tempo kursa:
Jedan dan (8 sati)
Literatura za polaznike:
Obezbedjena skripta predavaca- štampana verzija.
Ispiti i seritifikati:
Nastavni Centar Informatika svim polaznicima izdaje sertifikat o odslušanoj obuci, koji potvrđuje da polaznici vladaju materijom i da u praksi mogu da primene stečena znanja.
Biografija predavača:
Marija Dišić je završila master studije na Filološkom fakultetu na katedri za engleski jezik i književnost i na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu na smeru za marketing menadžment i odnose s javnošću.Karijeru u oblasti komunikacija je započela u kompaniji Japan Tobacco International u odeljenju za korporativne poslove i komunikaciju, gde se usavršavala u oblasti korporativne komunikacije i brendiranja, interne komunikacije i odnosa sa medijima. Kao menadžer za marketing i komunikacije u ICT Netu, klasteru koji okuplja uspešne srpske kompanije, preduzetnike i naučne i obrazovne institucije u oblasti informacionih tehnologija, radila je na brojnim domaćim i međunarodnim projektima promocije i unapređenja srpskog IT sektora, podsticanja i razvoja inovacija i preduzetništva, kao i na projektima unapređenja obrazovanja u IT-ju.
Edukacijom se bavi preko deset godina i sarađivala je sa brojnim domaćim i međunarodnim kompanijama, kao i sa državnim institucijama i lokalnim samoupravama. Takođe je kao dugogodišnji prevodilac za engleski jezik, učestvovala u brojnim prevodilačkim projektima, među kojima su prevođenje studija Fondacije Tempus i prevod Enciklopedije Britanika za srpsko tržište.
Kao web developer, realizovala je više uspešnih projekata, uključujući portale za lokalnu samoupravu, e-commerce sajtove i sajtove za mala i srednja preduzeća i preduzetnike.