Opšti podaci o kursu:
Unapređenje investicione klime i stvaranje okruženja koje podstiče otvaranje novih radnih mesta, ključni su preduslovi održivosti lokalnog ekonomskog razvoja. Adekvatna primena efikasnih modela brendiranja dugoročno doprinosi jačanju investicionog potencijala zajednice, razvoju turizma i realizaciji razvojnih i infrastrukturnih projekata.
Definisanjem jedinstvenih karakteristika, ekonomskih, geografskih, kulturnih ili istorijskih, gradovi i opštine se pozicioniraju kao atraktivne investicione i turističke destinacije sa jasno diferenciranim konkurentskim prednostima. Rezultat uspešne strategije pozicioniranja jeste snažan brend sa izgrađenim kredibilitetom na regionalnom i međunarodnom nivou, što otvara brojne nove mogućnosti za razvoj zajednice.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Šta je brend i kako se kreira?
- Pozicioniranje i diferencijacija brenda
- Brend strategija i strateško upravljanje brendom
- Strategija uspešne komunikacije sa ciljnim grupama
- Kako se gradovi i opštine brendiraju?
- Kako unaprediti imidž i reputaciju grada? Šta je brend identitet?
- Modeli brendiranja gradova
- Kreativna radionica: Izrada brend strategije
Način rada: Prezentacija, analiza primera iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen predstavnicima opštinskih PR i informativnih službi, rukovodiocima, odbornicima i zaposlenima u lokalnim samoupravama, kao i svim ostalim zainteresovanima koji žele da steknu znanja o mogućnostima unapređenja lokalnog ekonomskog razvoja kroz brendiranje gradova i opština.