Opšti podaci o kursu:

Za svaku lokalnu administraciju je od izuzetnog značaja da informiše javnost o svojim aktivnostima. Transparentnost u radu, dostupnost svih informacija o radu lokalne samouprave građanima i medijima postali su važna odlika dobrih i uspešnih gradova i opština. Predstaviti svoju lokalnu samoupravu i njene aktivnosti u dobrom svetlu, ostvariti dobru informisanost i interaktivnost sa građanima, predstaviti razvojne potencijale opštine i podstaći lokalni ekonomski razvoj kroz privlačenje investitora zadaci su uspešne opštinske PR službe. Nove tehnologije, internet i društvene mreže postaju sve značajniji kanali komunikacije koji potiskuju uobičajene prakse poput saopštenja i konferencija za štampu, priloga i izjava na radiju i televiziji. Ukidanje i privatizacija medija u vlasništvu lokalne samouprave promenili su metode i načine kojima gradovi i opštine u Srbiji komuniciraju sa javnošću.


Šta ćete naučiti?

Teme kursa:

  • Važnost i uloga marketinga lokalne samouprave
  • Prikupljanje informacija i interna komunikacija u okviru opštine
  • Određivanje prioriteta i definisanje ključnih poruka
  • Uređivanje opštinskog sajta
  • Internet marketing i komunikacija preko društvenih mreža
  • Opštinski marketing u funkciji privlačenja investicija
  • Organizacija događaja i konferencija za štampu, pisanje saopštenja

Način rada: Predavanja, prezentacije, primeri, praktične vežbe


Kome je kurs namenjen?

Ovaj kurs je namenjen za predstavnike opštinskih PR i informativnih službi, kao i za rukovodioce, odbornike i zaposlene u lokalnim samoupravama i sve ostale zainteresovane koji žele da steknu znanja o marketingu lokalne samouprave i o značaju dobrih odnosa opština i gradova sa javnošću.