Opšti podaci o kursu:
Razvoj Interneta i onlajn komunikacije je otvorio beskrajno mnogo novih kreativnih mogućnosti za dijalog sa interesnim grupama. Prednosti ovakvog načina komunikacije su brzina, dostupnost, transparentnost i informisanje velikog broja korisnika uz mogućnost direktnog odabira ciljnih grupa.
Ovim kursom su obuhvaćeni najvažniji elementi onlajn prisustva, zvanične Internet stranice, prisustvo na društvenim mrežama, blogovi, ali i upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama.
Šta ćete naučiti?
Teme kursa:
- Razvoj efektivnih komunikacija: dizajniranje komunikacija i strategija poruke
- Struktura i karakteristike poruke: sredstva, postupci i tehnike kreiranja poruke
- Društvene mreže
- Kako društvene mreže informišu, edukuju i podstiču promene?
- Psihologija korisnika na društvenim mrežama
- Kreiranje relevantnog, informativnog i zanimljivog sadržaja
- Komunikacija i oglašavanje putem Fejsbuka
- Efikasno komuniciranje putem „Twitter“-a
- Kako promovisati kompanijske aktivnosti na „YouTube“-u?
- Komunikacija sa poslovnim korisnicima na Linkedin-u
- Slika govori 1000 reči, promocija aktivnosti na Instagram-u i Pinterest-u
- Zvaniči blog kao izvor pouzdanih informacija
- Internet pravopis
- Uređivanje zvaničnog sajta i optimizacija sadržaja (SEO)
- Unapređenje reputacije putem zvaničnog bloga
- Zakonska prava i obaveze učesnika u komunikaciji
- Komunikacija u kriznim situacijama
Način rada: Prezentacija, analiza primera iz prakse, kreativna radionica
Kome je kurs namenjen?
Ovaj kurs je namenjen svima koji žele da steknu ili unaprede znanja o mogućnostima efikasnog upravljanja elementima onlajn prisustva .
Trajanje i tempo kursa:
Jedan dan (8 sati)
Literatura za polaznike:
Obezbedjena skripta predavaca- štampana verzija.
Ispiti i seritifikati:
Nastavni Centar Informatika svim polaznicima izdaje sertifikat o odslušanoj obuci, koji potvrđuje da polaznici vladaju materijom i da u praksi mogu da primene stečena znanja.
Biografija predavača:
Marija Dišić je završila master studije na Filološkom fakultetu na katedri za engleski jezik i književnost i na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu na smeru za marketing menadžment i odnose s javnošću.Karijeru u oblasti komunikacija je započela u kompaniji Japan Tobacco International u odeljenju za korporativne poslove i komunikaciju, gde se usavršavala u oblasti korporativne komunikacije i brendiranja, interne komunikacije i odnosa sa medijima. Kao menadžer za marketing i komunikacije u ICT Netu, klasteru koji okuplja uspešne srpske kompanije, preduzetnike i naučne i obrazovne institucije u oblasti informacionih tehnologija, radila je na brojnim domaćim i međunarodnim projektima promocije i unapređenja srpskog IT sektora, podsticanja i razvoja inovacija i preduzetništva, kao i na projektima unapređenja obrazovanja u IT-ju.
Edukacijom se bavi preko deset godina i sarađivala je sa brojnim domaćim i međunarodnim kompanijama, kao i sa državnim institucijama i lokalnim samoupravama. Takođe je kao dugogodišnji prevodilac za engleski jezik, učestvovala u brojnim prevodilačkim projektima, među kojima su prevođenje studija Fondacije Tempus i prevod Enciklopedije Britanika za srpsko tržište.
Kao web developer, realizovala je više uspešnih projekata, uključujući portale za lokalnu samoupravu, e-commerce sajtove i sajtove za mala i srednja preduzeća i preduzetnike.