Opšti podaci o kursu:

Ovaj trening daje odgovore na neka od pitanja: koje su od poslovne važnosti kada sprovodimo konkretnu promenu, bilo da je u pitanju nov hardware, ili softver, menjanje arhitekture sistema, uvođenje novih procedura, ili neke druge dokumentacije ili kombinacija svega kao razlog i uzrok novonastalih promena. Daje neke odgovore na to koje su negativne posledice sprovođena promene i kako ih izbeći, uz konkretne primere iz prakse, uz primenu ITILa (IT Infrastructure Library).


Teme:

  • Uvod u upravljanje promenama (change management i configuration management)
    • identifikovanje razloga zašto se uvode promene
    • koja je dodatna vrednost sprovođena promene
    • definicija šta je promena po ITIL-u
    • koje su uloge i odgovornosti u Vašem timu za sprovođene promena
    • kako definisati i uspostaviti proces upravljanja promenama
    • kako definisati ključne indikatore uspešnosti prema ITILu (eng. Key Perfomance Management)

Zaključci


Kome je kurs namenjen?

  1. Zaposlenima u Help ili Service desku
  2. Rukovodiocima projekata
  3. Članovima projektnih timova
  4. Funkcionalnim menadžerima
  5. HR menadžerima.

Način rada: Obuka je bazirana na aktivnom i iskustvenom učestvovanju polaznika u različitim oblicima interaktivnog rada: simulacije, grupne diskusije, upitnici, rad u parovima, kratka predavanja i studije slučaja.


Trajanje i tempo kursa:

Jedan dan (8 sati)


Literatura za polaznike:

Obezbeđena skripta predavača- štampana verzija.


Ispiti i seritifikati:

Nastavni Centar Informatika svim polaznicima izdaje sertifikat o odslušanoj obuci, koji potvrđuje da polaznici vladaju materijom i da u praksi mogu da primene stečena znanja.


Biografija predavača:

Biljana Obradović ima preko 15 godina iskustva rada na ICT projektima na rukovodećim i konsultantskim pozicijama.

Kao trener Biljana ima preko 10 godina iskustva u realizaciji treninga u oblastima projektnog i programskog menadžmenta, prodaje, upravljanja kvalitetom. upravljanje odnosima sa klijentima, rukovođenja, upravljanja promenama, upravljanje poboljšanjem poslovanja, itd.

Autorka je akreditovane obuke za MSPP, kao i sertifikovani konsultant za poslovne veštine pri Nacionalnoj agenciji za regionalni razvoj. Takođe je trener Instituta za standardizaciju Srbije za sledeće standarde: ISO 27001 (Upravljanje bezbednošću informacija), kao i ISO 22301 (upravljanje kontinuitetom poslovanja).

Ima sertifikate iz Projektnog menadžmenta, ISO 27001 Lead Auditor, ITILa, kao i Lean Practitioner u čijoj osnovi je primena Kaizena.